Strona 1 z 2

Coś dla fanów e34

: 06 wrz 2010, 0:16
autor: Krychu B5S

: 06 wrz 2010, 0:32
autor: Bmwfane34

: 07 wrz 2010, 13:31
autor: Ramzi

: 07 wrz 2010, 21:01
autor: Bmwfane34
Ramzi pisze:hmmm zielona butelka :) :02:

http://www.youtube.com/watch?v=cwNBvb49ZIM


Szczerze to twoja Rafale jest ładniejsza wg mnie pozazdrościć jej możesz tylko wydechu :26:

: 28 wrz 2010, 16:49
autor: Ramzi
E34 schnitzer S5 :02:

Ostatnia fotka tego filmiku wymiata : )

http://www.youtube.com/watch?v=7vH3C3WH ... re=related

: 28 wrz 2010, 19:15
autor: Krychu B5S
Śliczne bawarki dopieszczone w każdym calu :14: :28:

: 16 lis 2011, 20:53
autor: Bmwfane34
Robiłem trochę porządku i znalazłem takie coś:
historia E34 po krótce -

02/1988
- Wprowadzenie 520i M20 (129 PS)
- Wprowadzenie 525i M20 (170 PS)
- Wprowadzenie 530i M30 (188 PS)
- Wprowadzenie 535i M30 (211 PS)

03/1988
- Wprowadzenie 524td (Turbodiesel, 115 PS)

09/1988
- Wprowadzenie M5 3.6 (315 PS)
- Uśmiech w lampach mijania

02/1989
zmiany w zegarach

02/1990
- Wprowadzenie M50 B20 i M50 B25

koniec produkcji M20 i M30b30 w E34

09/1990
- Skrzynia manualna ZF z 5 biegiem bezpośrednim dla 525, wcześniej GETRAG z nadbiegiem
- 5biegowy automat od ZF dla 520 i 525 (wcześniej 4biegówka od GM)
- zmiany w zegarach
- elektroniczny kilo-metromierz zamiast analogowego
- zmienione ogrzewanie foteli

01/1991
- Skrzynia manualna ZF z 5 biegiem bezpośrednim dla 520, wcześniej GETRAG z nadbiegiem

09/1991
- Wprowadzenie kombi ( Touring)
- Wprowadzenie 525tds (Turbodiesel, 143 PS)
- koniec produkcji 524td (115 PS)
- Boczne strefy zgniotu
- Zewnętrzne klamki z tworzywa zamiast z metalu
- Zmienione materiały wnętrza
- Zmieniony centralny zamek
- Zmodyfikowana elektryczna regulacja świateł
- Zmieniony tempomat
- Zmienione oznaczenie modelu ( kursywa )
- Szyby po 1 krotnym przyciśnięciu guziczka zjeżdżały w dół całkowicie


10/1991
-Wprowadzenie 525ix (192 PS, 4x4 )

12/1991

- Wprowadzenie M5 3.8 (340 PS) zamiast M5 3.6 (315 PS)

03/1992
- Wprowadzenie M5 3.8 Touring (340 PS)

05/1992
- ABS seryjny dla wszystkich E34 ( wcześniej od 525 wzwyż)

09/1992
- Wprowadzenie 530i M60 (218 PS)
- Wprowadzenie 540i M60 (286 PS) początkowo tylko z 5biegowym automatem ZF 5hp30
- Modele 530i i 540i dla wyróżnienia ich silników V8 otrzymały szeroką nerkę
- Koniec 535i (211 PS)
- Vanos dla silników M50
- Zmienione lusterka zewnętrzne
- Zmodyfikowane fotele
- Seryjna poduszka kierowcy
- Poduszka pasażera za dopłatą
- Elektryczne szyby przednie dla 525 seryjnie


03/1993
- Wprowadzenie 525td (Turbodiesel, 115 PS)
- Wprowadzenie 518i M40 (113 PS)

09/1993
- AGS dla 540iA
- Zmienione skórzane boczki drzwi
- Zmodyfikowane korbki szyb
- Zmieniony kształt pokrywy poduszki powietrznej kierownicy

01/1994
- Zmieniona pompa wtryskowa dla 525td oraz 525tds

03/1994
-Wprowadzenie 6-cio biegowej skrzyni manualnej Getrag 420 dla 540i , limit vmax podniesiony na 250 km/h
- Wprowadzenie pakietu "Executive" dla 518i, 520i, 525i, 525td oraz 525tds (Wyposażenie jak 530i)

04/1994
- Wprowadzenie 518i M43 (115 PS)
- koniec 518i M40 (113 PS)
- Szeroka nerka dla wszystkich E34 (Wcześniej tylko dla V8)
- Zmienione listwy na zderzakach

05/1994

- M5 3.8 z 6 biegową skrzynią, 18" felgami i większymi hamulcami
- Zmodernizowane kierownice, kolorowy symbol bmw zamiast czarnego
- Dół auta w lakierze od 530 seryjnie

01/1995
- poducha pasażera seryjna
- Immobilser EWS-II w kluczyku

05/1995 - Wprowadzenie 518g Touring (115 PS, CNG )

12/1995 - Koniec produkcji E34 Limousine

06/1996 - Koniec produkcji E34 Touring

: 17 lis 2011, 0:18
autor: Krychu B5S
Bmwfane34 fajne info ,można się sporo dowiedzieć i prześledzić jak próbowali poprawić coś co już było niemal doskonałe. No i szkoda że przy dacie zakończenia produkcji nie ma
2...? :08:

: 11 cze 2012, 12:37
autor: kszyhu
M5 e34 - Nowizna 91 rok - 0 km przebiegu...

http://www.carandclassic.co.uk/car/C304463#
temat zaczerpnąłem z innego forum.. bo myśle że warte pokazania.


luknijcie jakię piękne skórki w środku...
no i nie wiadomo jak z kondycją silnika.

ale czy warto? za prawie 350tys zł

W każdym bądź razie ja chciałbym choć usiąsc w nim i poczuć ten smierdzący zapach nowosci. masakraa

: 11 cze 2012, 13:47
autor: Zdzira 850I
po tylu latach nie warto więcej byłoby wg mnie warte takie M5 z 30 000km przebiegu auto jak stoi tez się niszczy silnik będzie wymagał pewnie remontu kapitalnego co do skóry super ale te pedały to mi nie wyglądają na zerowy przebieg albo tak kurzem obrosły

autko super ale za ta cenę może być problem3 razy taniej kupimy idealne m5 e-34 po lifcie z silnikiem 3,8 i skrzynia 6-gang z minimalnym przebiegiem gdzie nie będzie żadnego wkładu

: 11 cze 2012, 13:54
autor: kszyhu
no silnik to wielka niewiadoma. Ale reszta lepsza być nie może.
Pedały to mogły faktycznie kurzem obrosnąć. do tego wystarczyło buciorami brudnymi wciskać na sucho pedały i tez by się obrodziły. to tak jak z podeszwami w nowych butach :P

: 11 cze 2012, 16:31
autor: Bmwfane34
Wg mnie silnik nie powinien sprawiać tutaj jakiś problemów w końcu to tylko żelazo któremu nic się nie stanie, no chyba że pierścienie do tulei przyrdzewiały;) Ale elementy gumowe jak węże przewody tuleje przy wahaczach czy co tam jeszcze jest to długo moim zdaniem nie pociągną. A cena to zaporowa...

: 11 cze 2012, 19:40
autor: Zdzira 850I
żelazo żelazo ,które stoi od 21 lat i się nie rusza silnik to trup na mój gust powierzchnie z żarte w środku na 99% auto do odratowania ale remont S38 trochę pochłonie ale co to dla kogoś kto ją kupi w tej cenie

: 11 cze 2012, 20:41
autor: Bmwfane34
no opis trochę mógłby być obszerniejszy jak był odpalany czasami żeby sobie tylko pochodził to powinien być ok

: 11 cze 2012, 21:06
autor: sekpol 750
silnik jeżeli jest zapalony raz na pół roku to na bank nic mu nie będzie bo widziałem ba nawet rozbierałem taki co nie chodził przez 2 lata i po zdjęciu głowicy wyglądał jak by chodził wczoraj mowa o audi 80 z 88 roku to było jakieś 15 lat do tyłu więc na pewno jak ktoś ma samochodzik na chodzie to go odpala co np co pół roku to na pewno nie taki złom gorzej z za wiechą tarcze hamulcowe to rude się zrobią niemal natychmiast.

: 12 cze 2012, 9:45
autor: Zdzira 850I
jeżeli był odpalany to fakt się zgodzę ale jeżeli nie to trup 2 lata to nie 21 :)

natomiast racja za wiecha się wysypie w miesiąc no w Polsce w tydzień hamulce także wszystko co gumowe do wymiany wnętrze też może szybko paść.

Ale nie ma się co oszukiwać to auto pewnie kupi jakiś kolekcjoner dla stanu licznika i możliwe, że już nigdy nie zostanie odpalone ani nawet umyte bo kogoś będzie rajcowała ta rosnąca powłoka kurzu.

: 12 cze 2012, 20:27
autor: Bmwfane34
Bardzo możliwe ale w takim wypadku to ten samochód umarł. Samochody są po to żeby nimi jeździć jak powiedział zresztą p. Peda w gostyniu

: 13 cze 2012, 9:24
autor: Zdzira 850I
no nikt nie mówił, że kolekcjonerzy są normalni :11:

: 13 cze 2012, 10:13
autor: kszyhu
Kto wie.. może te ślady na pedałach - świadczą o ogarnięciu właściciela i może co jakiś czas silnik odpalał, sprzęgiełkiem i pedałami pompował. Przez ten słaby opis aukcji - mamy tutaj dyskusje tak naprawdę ;) A może cena zaporowa ze względu właśnie na sprawny silnik z przebiegiem 0km. Bez sensu troszku reklamować silnik, który do niczego się nie nadaje ;]

: 22 gru 2012, 22:14
autor: Krychu B5S
Dawno się tu nic nie działo a przecież e34 to wyjątkowo udany model wręcz nie zniszczalny :02:

szczegółowe dane polecam :22:

http://pl.wikipedia.org/wiki/BMW_E34